Sök

  • Elnät
  • Fjärrvärme
    • 2018-05-24 Fjärrvärme
      Start: 2018-05-24 08:00
      Slut: 2018-05-24 17:00
      Planerat: Ja
      Inkoppling av kvarteret teatern kopparstadens nya hyreshus kommer att beröra Sturegatan 71-75. Gruvgatan 16-18. Hyttgatan 38
      Vi kommer att jobba så fort vi kan för att stoppet ska bli så kort som möjligt. Ni kommer at ha kallvatten.
  • Vatten
    • 2018-05-18 Avstängning av dricksvatten, Kvarteret Teatern
      Start: 2018-05-18 04:30
      Slut: 2018-05-18 06:00
      Planerat: Ja
      På grund av inkopplingsarbeten på Sturegatan till kvarteret Teatern, så kommer dricksvattnet i området att vara avstängt i morgon fredag den 18 maj mellan klockan 04:30 till 06:00. SMS-utskick med information har gått ut till boende med telefonnummer registrerat i berört område. Vattnet kan vara missfärgat en tid efter att arbetet slutförts. Sätt kallvattnet på rinn tills missfärgningen försvinner. .
  • Stadsnät
    • 2018-05-22 Planerat servicearbete
      Start: 2018-05-22 08:00
      Slut: 2018-05-24 18:00
      Planerat: Ja
      Den 22, 23 & 24 maj kommer vi att ha ett planerat servicearbete i nätet. Arbetet kommer att pågå mellan klockan 08.00 och 18.00. Störningen kommer att drabba dig endast en av dagarna under tidsintervallet ovan. Du som är drabbad har även fått ett brev hemskickat till dig. Om problem följer efter utsatt sluttid, kontakta din tjänsteleverantör och gör en felanmälan. På så sätt får vi en samlad bild av problemet. Berörda adresser:
      Vimmelmoravägen
      Gamla Bergsvägen
      Prästarvsvägen
      Vändrostvägen
      Södra Håbergshage
    • 2018-05-21 Planerat servicearbete
      Start: 2018-05-21 04:00
      Slut: 2018-05-21 06:00
      Planerat: Ja
      Under den måndagen den 21/5 kommer ett planerat servicearbete att utföras mellan klockan 04.00 och 06.00. Arbetet innebär avbrott i tjänster via stadsnätet. Berörda områden:
      Grycksbo
      Bjursås

      Skulle din stadsnätsanslutning inte komma igång efter det planerade driftstoppet så ber vi dig att starta om all din utrustning. Det ger nätet möjlighet att få ny kontakta med utrustningen. Har du fortfarande problem efter omstart så kontakta din tjänsteleverantör som hjälper dig med felsökning.
  • Återvinning
    • Inga driftstörningar hittades
  • Kundservice
    • Inga driftstörningar hittades